Tisdagsmys

Precis käkat mat, tror jag spricker snart. Hehe. Hade elevrådsmöte sista timman vilket var hur roligt som helst, att det kan vara så seriöst med skolan kan ingen tro! När man går in i rummet är det som att hoppa 50 år i tiden, alla beter sig som värsta politikerna. Har lämnat in två arbeten idag så nu har jag tre prov kvar innan veckans slut. Skall snart dra till Angelica, skall tvinga iväg oss till solariumet. Är så himla blek! På torsdag skall det shoppas julklappar eller ja, det brukar oftast sluta med att allting i kassarna är till mig själv, haha. Nej nu skall jag iallafall dra mig vidare till en annan goding och spendera en mysig tisdagskväll med. Ha det gott sötisar:)

Miss it! Jag går mot blondare tider.. WIIH ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0