SÖMNPROBLEM

Hej på er :)
Klockan är halv två och jag har inte somnat ännu, usch och fy! Och det värsta av allt är inte att det är ''någon gång ibland'' utan det är VARJE natt. Jag somnar aldrig, hur lite jag än sovit dagen innan! Går det att få tag i sömnpiller till en 15åring? Jag har iallafall hunnit med eget hemmaspa under denna tiden. Både ansiktsmask, peeling, naglarna, bodylotion och en lång varm dusch med hårinpackning. Man känner sig så fräsch efteråt! Underbar känsla. Färgade håret igår, och det sade frisören också att det skulle funka att färga ljust från min hårfärg eftersom jag inte är så mörk längre. Tyvärr tog mitt tålamod slut efter ett tag och jag sköljde ur färgen, så det blev några nyanser gult. Frisör är nog inte riktigt min grej trotsallt. Köpte iallafall ny hårfärg idag för att göra ett nytt försök, annars är det bara att be Erica om en räddning. Dock stod det att man skulle vänta att färga håret på två veckor om igen. Men det kan jag absolut inte lyssna på, det är liksom nyår på fredag och jag ser ut som en kyckling?! Så nu har jag även blonderat mig igen för att få bort det ''gula''. Håret är inte torrt ännu så jag kan inte se om det gick vägen. Gud jag ber till dig ♥ Låt det funka!

Jag igår, älskar min Canada goose jacka! Köpte en helt ny modell på den. Den andra börjar bli så tråkig.

Efter att jag färgade håret igår. Det är lite gult som ni ser! Förhoppningsvis är det borta nu. Annars vet jag inte vad jag gör.. För övrigt trivs jag SÅ bra i blondt hår och jag har verkligen saknat det men inte vågat färga tillbaka pga vill inte slita på håret för mycket. Men nu är det gjort! Det sägs inte att blondiner har roligare utan anledning!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök min blogg :)

http://outfitsmode.blogg.se/?tmp=28141302

2010-12-28 @ 14:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0