SNABBHETSREKORD

Hola amigos!
Herre jesus vilken stressig dag jag fick genomgå igår. USCH! Men jag slog mitt nya snabbhetsrekord också! Inte illa för att vara jag. Åkte in till stan och köpte klänning, manikyr och presenter på 40 min. Hur många är det som klarar det? När jag står och väntar på bussen var den såklart 15 minuter försenad och då dyker alltid ''tänk om jag missat bussen'' tankarna upp. Även om jag vet att det inte kört förbi någon. Då var jag inte bara stressad utan orolig, nervös och iskall också! Tillslut kom den i alla fall och när jag kom hem kunde jag ladda mobilen som inte varit online på några dagar, nu är jag kontaktbar! Fick reda på att vi skulle hem till Jonna i alla fall och då var det ett till problem, hur skall vi ta oss dit ut i sista sekund? Jennifers pappa ställde upp som tur var. Gjorde mig iordning på en timma med plattat hår, smink och fixat paket. Där ni! Ännu en gång var jag jätte snabb, hihi. Fast det tyckte såklart inte Hanna och Jennifer, som nämner det första de ser mig ''du är drygast i Sverige, bla bla bla'' Största stressobjekten till vänner kan jag lova! Väl framme hos födelsedagsbarnet (Jonna) var alla samlade och såklart hade vi en awesome kväll som inte kunnat bli så mycket bättre. Bra kvällar lyckas alltid ta slut så snabbt och det gjorde även denna, tyvärr. Nåja, det kommer många ytterligare tillfällen med mina bästa vänner!

Kärlek!

Födelsedagsbarnet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0