Sjukling..

Det är precis det sista som behövs just nu! Skall shoppa imorgon, på fredag fira Jonna, på Lördag festa och på söndag lucia. Finns absolut ingen tid för att vara sjuk i mitt läge. Dessutom har jag mitt sista prov på fredag och däräven en viktig redovisning. Det är extra viktigt nu eftersom betygen sätts på fredag, det blir lite som en sista chans. Jag är ur hungrig så försökte göra mat själv, kött är alltid godast tänkte jag. Men nu i efterhand insåg jag att det var lite för överkurs för mig ännu. Fläskfilen blev bränd utanpå och fortfaarande rå inuti, yuuäkk!
Det var 20- ute idag, nu får det ta och räcka eller? Kallaste vintern på 100 år, lägg av. Det enda botemedlet mot detta är ett varmt bad och två gosiga vovvar som jag skall mysa med nu. Love it ♥
Jag och mamma för 14 år sedan. Inte direkt lika?

Kommentarer
Postat av: angelica

ring mig NU!!!!!1

2010-12-08 @ 17:57:47
URL: http://angelicahednar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0