REAREAREA! IN KARLSTAD

Räcker väll att man läser rubriken så förstår man vad dagen har innebärt? Var in till stan och shoppade med min vännina Jennifer på mellandagsrean lite, det hör väl liksom till att åtminstone shoppa en dag under dessa dagar. Fast jag säger bara en sak. I HATE IT! Mellandagsrean kan vara de värsta dagarna i städer under hela året. Folk är stressade, griniga, gapiga och trängs, knuffas överallt. Usch! Och allt detta för att handla ett klädesplagg 200 spänn billigare? Det är sjukt. Servicen i affärerna är grymt dålig, och det är något jag inte tål. Om man är anställd skall man iallafall ge kunderna vad de vill ha och den hjälp dem behöver! Och det enda jag köpte under hela dagen var några smycken. Jag hittar aldrig (nästan) kläder på ginatricot, hm eller något liknande. Det är alltid så stressig miljö i sådana affärer och dessutom ser man varenda person gå ut i sådan kläder som man själv, lite personligt tack!? Det är lite synd eftersom jag alltid kommer hem med betydligt mindre kassar än mina kompisar, antingen för att jag är för kräsen eller för att mina klädesplagg alltid kostar en förmögenhet, haha. En relax dag på ett spa borde jag unna mig och inte shopping, tror att det skulle behövas. Hittade iallafall en klänning på Yoj som jag förmodligen skall bli ägare till imorgon. På fredag är det trotsallt nyår! Shit vad jag längtar. Det skall firas på bästa möjliga sätt och 100%. Det är början på det bästa ÅRET någonsin! Jag är helt säker på att detta kommer bli super bra, så det gäller att planera allting i minsta detalj, vilket inte är min främsta egenskap. Men iår skall jag lyckas! Nu skall jag fortsätta med ätandet, har inte hunnit äta något idag så det är väl på tiden. Sedan sätta på en grym film. Bra kväll helt enkelt! Imorgon hoppas jag att angelica vill göra mig sällskap? Call me if you see this baby ;-) Ha en bra kväll alla medborgare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0