PLUGG PLUGG OCH ÅTER PLUGG

Usch, så trist det kan vara! Jag har en idrottsinlämning, första världskriget, engelska berättelse och två geografi prov denna vecka. Det är alldeles för mycket! Men jag hade värsta planerna att jag skulle göra fördigt idrotten och förstavärldskriget men fortfarande sitter jag här. Har lagat nachos med brorsan och det var nog det vidrigaste jag käkat på länge, dessutom har jag ingen dricka hemma. Hur som helst. Nu jävlar skall jag rycka upp mig själv! Jag har blivit så jäkla lat, här skall det pluggas inget annat. Och ikväll väntar jobb.. Fy och blä. Trist men viktig dag. Just det, fick tillbaka tre läxförhör från Engelskan fick Mvg på två utav dem och på det sista saknades det två poäng, sur jag blev. Hehe det borde räknas som ett mvg - ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0