PENGAR?!

Har räknat ihop att jag vill ha julklappar för cirka 42 tusen och födelsedagspresenter för 14 tusen. Känns lite väl mycket, men ändå så behövligt. Och allting känns ''jag måste ha det'' ''och det här också! Och det där'' typsikt mig.. Min önskan är nog lite för krävande för att kunna gå i uppfyllelse men att önska skadar ioförsig aldrig, hehe. Vintern erbjuder så himmla mycket fint som får alla tjejer att falla.. ♥ Jag är i behov utav ett jobb helt enkelt! Och den rutiga lappade kavajen är lätt snyggast i vintern och absolut ett måste. Idag har varit en riktigt mysdag, slappat all day long så att säga. Varit och käkat pizza med Angelica på 97;an, jag kommer inte ens ihåg sist jag käkade pizza där.. Förr käkade vi jämt det typ, och vi körde alltid på Färjestad med extra räkor'' haha. Näeee, kycklingsallad är fortfarande nummer 1 för mig. Sedan köpte vi godis och onyttigheter som vi stack hem till mig och knaprade på. Pratade om ovärda saker i timmar. Igår var jag ute med Malin, Josefin, Emma, Nathalie och Caroline och några ytterligare kompisar till dem. Fan vad kul det var, att träffa nya människor är verkligen det bästa som finns! Tusen tack! :) Nu har jag tvättat massa kläder och städat, det ser ut som ett rent helvete på 34an. Usch, inte bra. Nej, nu skall jag återgå till det trista..

Blondinbellas kavaj, to die for. Skall inhandlas till veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0