Once upon a time.. It's not game over!

Har insett att jag vill sluta fred med en kompis som stod mig väldigt nära, och fortfarande gör. Oavsett otroligt mycket skit snack och bråk, är vi vänner igen. Jag tänker inte bry mig om det förflutna som varit utan fortsätta blicka framåt. Mina kompisar undrar säkert ''varför?'' kan säga på rak arm att jag tar samtalet nu, en gång för alla. Sen skall det vara glömt. Jag kikade på otroligt gamla minnen och insåg faktsikt hur mycket jag saknade allting. Så varför göra slut på något som man mådde så bra utav? Det känns inte rätt. Vi är vänner och kommer förmodligen bli ovänner hundra tusentals gånger till, men oavsett det har och kommer vi alltid hitta tillbaka till varandra. Hehe. Angelica Hednar. ♥

Nyår 2008


Kommentarer
Postat av: A.H

tycker det känns super bra att kunna vara kompisar igen! att vi alltid hittar tillbaka till varandra trots alla bråk måste ju betyda ngt iaf? tydligt de! ♥

2010-12-02 @ 01:01:52
URL: http://angelicahednar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0