Nästan jullov!

Sitter färdig och väntar på att åka till skolan. Det är absolut inte min dag när det gäller utsidan, yvit hår utav bara satan av hårfönen, gamla sår som jag rivit upp i ansikte. Näst intill likt ett tråll vill säga! Tur att det bara är skolan och Måndag i alla fall, haha. Bortsett från det är det bara plugga och engagemang som gäller nu, 110% på heltid! Det är så mycket att göra nu i slutet när det drar ihop sig. Och vill man få betyg hit och betyg dit är det bäst att fixa det innan veckans slut. Jag har alltså skit mycket i häcken.. Fast jag skall inte klaga sen är det jullov! Woho! Idag kommer bli en sten tuff dag och även vecka, skall göra historiauppsatsen och idrottsuppgiften och därefter jobba. Det löser sig nog:) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0