När kreativiteten kommer fram

Efter att ha suttit och läst i en tidning i väntan på att julskinkan skall bli färdig, poppade det såklart ut med hundratals tankar omkring mitt huvud. Denna gången gällande att flytta hemifrån, skaffa egen lya och börja på gymnasium. Det är det som är störst i mitt liv just nu, jag är så excited! Att få börja på gymnasium, och få vänner som är inriktade inom samma område som mig och även intresserade utav gemensamma saker. Det är ju sådana personer som blir till vänner, därav intressen! Lär bli vän med hela skolan, haha skämt åsido. Och särskilt att flytta. Åh vad jag längtar! Det är absolut ingenting som kan stoppa mig. Jag är ganska självständig utav mig och gillar att göra och lösa saker på egen hand, det är liksom jag som skall vara bossen vad det än gäller och jag vill inte ha några åsikter angående det. (Kan tänka mig att det låter lite korkat! Men det är så jag ser på det hela, oavsett om det inte alltid går så bra) När jag pluggar vill jag ha det knäpp tyst och få vara ensam, annars lär jag mig inte ett piss! När jag vaknar vill jag vara ensam och jag vill inte att det skall behöva bli något andra världskrig för att jag är först inne på toaletten, jag är liksom snabbast? Jag vill kunna spela min egen musik som jag tycker om. Jag vill slippa min 12 åriga lillebror som bara ställer till väsen med 10 kompisar hos oss från morgon till kvällen och dessutom slippa deras irriterande kommentarer! Slippa allt gnäll och tjat från föräldrar. Få ta hem kompisar vilken tid på dygnet som helst och vara ute mitt i nätterna och bara känna frihet! Haha. Om jag skall vara ärlig. Varför flyttade jag inte på direkten? Vad har jag väntat på liksom. Allting är positivt mer eller mindre!

Vet precis hur jag skall pryda min lägenhet. Jag har den helt och hållet i huvudet! Två vita påsiga soffor emot varandra, ett lågt glasbord emellan det. Viktigt att det är lågt så det framhäver den höga höjden på lägenheten! En ljuskrona ovanför sofforna, det är så vackert tycker jag, absolut ett måste. En platt tv i profil mot sofforna och den stora spegeln med massvis med krumilurar som jag har i mitt rum skall vara på andra profilen. Ett ord, L Ä C K E R T!

Precis en sådan här spegel jag har i mitt rum. Min absoluta ägodel i huset!

I'm in love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0