Mysig Juldag

Sov hur länge som helst idag, vägrade gå upp ur sängen. Och fan vad en sovmorgon är uppskattad! Så fruktansvärt härlig känsla tycker jag. Låg och såg på Hajar som hajar, älskar tecknat. Hajar som hajar och hitta nemo är nog mina främsta favoriter. Sedan tog jag en lång och skön dusch! Smörjde in mig i alla krämer som jag äger och tog lång tid för mig själv. Perfekt sätt att ladda upp inför skolstarten, sista terminen kommer bli riktigt tuff! Vid 18:00 tiden begav jag, mamma, farmor och lilbrorsan iväg oss på bio, Änglagård 3. Eller ja, dem tvingade mig! Bio och särskilt när man skall kolla på något som änglagård gör man antingen när man är ruskigt trött eller har jävligt tråkigt. Tur är pensionererna i filmen så jäkla roliga! Typ höjdpunkten i filmen, hehe. När filmen äntligen var slut hämtade vi upp Jennifer som jag inte träffat på ett bra tag. Vi gjorde iordning lite oboy och begav oss ut för ett kvällsåk i pulkabacken! Mycket mysigare på kvällen, och dessutom är ju åka pulka ett måste på vintern. Förra året hann jag inte med det, men iår är det gjort. Ibland måste man vara lite barnslig! Barn är man hur länge man vill, och jag kommer vara det föralltid.


en jennifer, redo för pulkabacken!

Jag förut, tagit med min systemkamera. Riktigt nöjd med den! Nu är jag som ett riktigt proffs:) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0