Morgonpigg med Te

Sitter vid köksbordet och dricker Te och bloggar. Te, honung och mjölk tillsammans kan vara bland det bästa på vintern. Är inte så trött som jag trodde heller vilket som jag förvånas över, jag var liksom vaken ända till 04 inatt.. Sömnproblem om inget annat! Nu är det snart jullov och betygen är ju redan satta så det är ingen större sak av det ändå! Skall bli väldigt spännande att få tillbaka Boken om mig idag också, men magkänslan känns bra iallafall. Och vad kan då gå snett? Hehe. Ikväll skall det bara mysas och ta det lungt.. Hoppas hyra någon bra film och varm choklad! Mmmm. Hur som helst, nu måste jag åka till skolan. Brorsan och hans kompis tjatar så på mig :D

Födelsedagsfirande för mig med vännerna på Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0