MILJÖPARTIST!

Hej!
Jag är en målmedveten och engagerad ung dam på 15 år. Jag håller starkt på Milöpartiet och vill också vara med och göra skillnad/bli hörd. Även om jag inte är 18 år och får rösta ser jag inte det som ett hinder utan bara andra möjligheter. Nu till handlingen, jag vill gå med i Miljöpartiets ungdomsförbund och undrar ifall det finns något i Karlstad? Jag har sökt runt lite men inte funnit något svar. Jag är stort tacksam över svar snarast möjligt. Jag vill vara med och visa framföttera, jag vill göra skillnad!

Tack på förhand,
Mvh
Emma Torstensson
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej emma!

Jag ber om ursäkt att detta svar kommer så sent. VI har haft problem med
vår mail, som var överbelastad.

Visst har vi grön ungdom i karlstad och värmland!



kontaktperson är adrian lindqvist: adli****@hotmail.com

Jag skickar en kopia av detta brev till honom.

Låter bra med ditt engagemang, lycka till!

Välkommen till den gröna rörelsen!

Skickade in ett mejl till Miljöpartiet för ett tag sedan och nu har jag fått svar. Nu skall jag bara konakta den ansvariga över detta och sedan är jag så gott som med. Jag tror på mig själv och att det kommer gå kanon. Men det skadar aldrig att ni håller tummarna för mig! Vem vet, ni kanske har en framtida politiker bredvid er? Jag är närmare än vad ni tror gott folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0