Merry Christmas!

God jul på er alla! Har firat jul med hela familjen. Ätit julmat för traduitionens skull som dock inte är min favorit! Denna gången var det inte jag som stressade alla andra när vi åt, det var lille broder. Det har alltid varit jag som vart mest ivrig, ivrigare än de mindre och ja helt hopplös. Fast iår har jag faktsikt inte tjatat om julklapparna ett dugg, det måste bero på att jag blivit lite äldre? ;-) hehe. Har iallafall fått jätte fina klappar, precis det som jag ville ha. En systemkamera, en jätte jätte snygg kavaj ♥, smycken, bodylotions och pengar. Även en ny laptop till hela familjen. Kunde inte fått bättre saker, och kameran är total grym! Det bästa med den är såklart att visa upp den, det blir ju så snyggt när den hänger nedanför halsen. Jag kommer se så proffsig ut! För övrigt så är jag proppmätt och det känns verkligen som att jag spricker vilken sekund som helst. Tur att jul bara är en gång om året! Nu ser jag fram emot nyår inom en vecka, som kommer bli kanon. Början på det nya året, och denna gången säger jag det för att verkligen mena det ''DET HÄR ÅRET KOMMER BLI GRYMT!'' I just know it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0