LADDAD FÖR HELG?

God så sugen jag är på helg just nu. Jag känner för att hitta på något nytt, spännande och impulsivt.. hehe. Fan att jag har föräldrar som sätter gränser, om inte det vart för dem hade jag aldrig låtit mig stanna här. Och jag hade såklart gjort allting som erbjudits! Bara 3 år kvar i alla fall.. Hur som helst, gjorde fysikprovet idag. Jätte bra gick det väll inte, så jag tänker inte förvänta mig så mycket mer än g. Då blir jag bara besviken.. haha. Jag har gjort det iallafall. Nu har jag 4 uppgifter kvar, men dem skall gå betydligt bättre. Har inte orkat plugga något mer idag och bestämt mig för att jag förtjänar en dag att göra vad jag bara känner för liksom. Tänk om jag dör imorgon och inte gjort det jag känner för i det sista ögonblicket? Vilken tragedi! Något sådant skall aldrig få hända mig, man lever bara en gång trots allt. Imorgon är det fredag och jag är hur laddad som helst! Känns som att det kommer hända något riktigt bra. Skall på tjejkväll hos Denise på kvällen så det kan inte bli annat än lyckat..

Ps. Någon som har ett bra tips om hur man kan förhindra en lillebror att mörda en? Jag sitter i klistret nu. Haha :D


Sist vi hade tjejkväll, hela gänget samlade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0