Kalla tider!!

Brrr.. vad kallt det är ute! Det är verkligen nya Nordpolen, istiden så att säga.. Det blir bara kallare år efter år, usch! Borsett från det är vintern så mysig tycker jag, jätte vacker.. Älskar snön och alla belysningar ute! Tyvärr måste jag byta ut smoothien mot något betydligt varmare, typ caffe latte. Hur som helst lämnade jag in tekniken idag, jag tror den gick hyffsat. Känner på mig att den damen gillar lite ''äldre'' och mer komplicerade ord, så det var vad hon fick! Haha, hälften av hela uppgiften var jag tvungen att slå upp i ett lexikon. Jag förstod inte ett smack, och det var Svenska? Nu jävlar är det hennes tur att få det jobbigt.. Rena rama 1700 tals Svenskan. Har gjort det så jobbigt som bara möjligt för dig. Pappa har kommit hem också, så nu är det inte tyst och framförallt inte lugnt en sekund här hemma. Typsikt! Men det är inget att hänga läpp över, jag tänker inte sova hemma inatt ändå. Eller över helgen. Nej nu tänker jag inte hänga så mycket mer vid datorn, utan slänga på en ansiktsmask och ett varmt bad såklart. Det är ju det minsta man kan göra för sig själv tycker jag!


Mummsss.. jag älskar sommardrycker. Överhuvudtaget kalla drycker, hehe. Så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0