Jullov och nybliven 15 åring

Riktigt ovärd dag idag, ingen nytta har skett alls. Bara suttit och stirrat på tecknade filmer och julklappsrimmat i sju timmar, drygt rättare sagt! Men det är väll sådant som hör till juletider också. Imorrgon är det sista dagen i skolan och början på ett tre veckor långt lov. Åh det sitter så perfekt med lov nu! I am totally sick of school. Dessutom blir jag stora tjejen imorgon också. Hela 15 år! Det innebär faktsikt en hel del;-) Skall firas med familjen imorgon. Jag längtar verkligen efter alla presenter, wiho. Jag älskar att få presenter och överasskningar. Men vilken tjej gör inte det egentligen? Lätt bästa sättet att skämma bort någon på, utan att det behöver kosta. Måste in till stan och handla julklappar också som jag knappt påbörjat ännu. Att köpa presenter till andra är dock inte lika kul!




3 bilder från i Lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0