Julbak med vänner och familj

Sitter och har precis kommit hem ifrån lucian. Det var sista gången nu, vilket känns så skönt men ändå lite tråkigt. Kan säga att efter vårat uppträdande i 12 timmar pallade inte min röst något mer, jag har låtit som en kråka i två dagar nu och något bättre blir det inte. Inte så kul när jag skulle sjunga idag och rösten skärde sig hela tiden, vackert! Haha. Nu skall jag softa lite för sedan bär det iväg till Camilla. Skall ha julbak med Maria, Calle, Moa, Mamma och Eric. Det kommer nog bli minst lika kul som förra året. Trivs så bra med de personerna så det kan inte bli annat än lyckat! Nepp, nu skall jag sätta igång min softing som innebär pepsi max och hollywoodfruar. Perfekt! Samt lite mys med vovarna såklart ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0