Funnit min innre styrka!

Jag är hel grym ibland om jag får säga det själv, utan att låta som ett egofreak. Jag gick till skolan imorse om riktigt låga förväntingar inför Biologi provet.. Jag har inte haft minsta lilla motivationen och kämpen i mig alls den senaste veckan. Vilket jag tror beror på att vi har haft alldeles för mycket att göra, när man får för mycket press på sig som man tillslut inser att man inte kommer klara utav ger man bara upp utan vidare. Tillslut. Jag gav helt enkelt upp.. Jag tyckte inte att jag lärde mig någotning utav vad jag pluggade på och alltig kändes värdelöst.
(Så lärare om ni ser detta, tänk på att inte sätta allt för hög press på eleverna. Och inte allt för många prov på så kort tid. Ni vill väl att dem skall nå målen? DÅSÅ!)
Dessutom när jag kom till skolan hade jag redan mycket arebete i hälarna, och vad tror ni inte händer då? Jo jag får ännu ett, tills på Fredag.. Jiiiiisses. Skärp er lärare! Lägg ut prov och läxor på längre tid och inte flera i veckan.
Hur som helst, hände något som jag aldrig trodde skulle ske. Biologi provet gick så jävla bra rent ut sagt! (Feel it)
Och biologi arbetet som vi har hållt på med en längre tid, fick jag jätte bra resultat på. Jag är stolt över mig själv.
På idrotten idag hade jag även lektion, så nu är det borta ur tankara. Som känns SÅHÄR skönt.
Nu har jag bara:
Idrottsinlämning
Svenska prov
Fysik prov
Afrika och Asien karta kvar att göra. Sedan är jag fri för en längre tid! Hihi!
Det här kommer jag att klara och det kommer att gå galant. Jag har hittat min styrka inom mig själv och min motivation som varit ur mig för en längre tid. Men nu jävlar. I am back in the game!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0