Det bästa utav nuläget

Hello ladies' and gentlemen!
Som jag sade igår börjar jag bli sjuk, och idag är jag det. Såklart.
Tycker faktsikt lite synd om mig själv eftersom jag hade så mycket att se framemot den här veckan.
Men men, jag får göra det bästa utav nuläget i alla fall! Skall försöka ta mig till skolan imorgon och bara göra provet och redovisningen, för det drabbar ju somsagt termins betyget. Eftersom jag antagligen inte kommer greja en kvälls Jonna firande med mina favoriter skall jag försöka ordna upp något till min lilla dam på egen hand. Eller stora tjej så att säga istället! Hihi:) Det är så mycket nu på vintern, redan 9:e december. Bara tolv dagar tills jag fyller år och 15 dagar tills det är julafton! Jag börjar längta lite! Nej nu skall jag knäppa på tvn och vänta på att farmor skall komma hem och pyssla om mig. Det är precis vad en sjukling förtjänar! :)

Jag och söta lilla Hanna på nyår! Mitt hår var mycket mörkare och framförallt längre då.. (fusk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0