AWESOME YEAR ON EVERYBODY!

Godmorgon på er!
Nu har 2010 gått mot sitt slut, en dag kvar på hela året säger jag med gläääädje.
Det här året har varit en riktig svacka för mig och jag hoppas kunna säga att den är över nu.
Men det har hänt mycket bra också, mycket viktiga saker. Jag har hittat tillbaka till en nära vän igen (Angelica) och jag har varit riktigt grym i skolan och gett precis allt, jag lämnade höstterminen med stolta betyg.
2011 kommer bli ett helt fantastiskt år, det känner jag på mig! Inte bara för att säga ''det här kommer bli det bästa året någonsin'' bara för att liksom, den här gången vet jag det bara och jag vet att jag har rätt!
Några saker som jag ser fram emot sjukt mycket är att börja på gymnasium och ta ett ännu längre kliv ut i vuxenvärlden, att få lära känna så mycket mera människor och att få inrikta mig inom det jag faktiskt är intresserad utav. Att skaffa egen lägenhet och ägna mer tid åt mig själv, bli mer egoistisk och fortsätta strunta i andras åsikter och hålla mig till mina egna. Och framförallt att kunna säga ''jag är 15'' när någon frågar om min ålder, och sluta säga att jag inte är så liiiiiten längre iallafall. Det är faktiskt större skillnad på 14 och 15 än vad man tror, jätte stort kliv och himla massa saker som sker under dem åren. Man utvecklas så mycket. Sedan vet jag att mitt år kommer bli så jävla roligt, jag är blond nu liksom.. Somsagt det sägs inte att blondiner har roligare utan anledning! Det kommer förstås bli ett väldigt jobbigt år, men tack vare att det är så mycket nytt som sker kommer det finnas tillräckligt med vilja och kämpe i mig. Jag kommer ge precis allt som jag alltid gjort, det här året är så avgörande. Det är nu det gäller! Några krav på mig själv är att förbättras ännu mera i skolan och skaffa ett jobb samtidigt. Inte bara ett sommarjobb, utan ett fast jobb. Det låter svårt, men ingenting är omöjligt!

2010 AVSLUTAS. Med nära&kära på bästa möjliga sätt. Skall fira det i stan!
Jag välkomnar det nya året med ett stort leende på läpparna.
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA ♥

Kommer förstås fota jätte mycket med min kära systemis. Bilder kommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0