Buzy with living... or working, sleeping and eating

Goddagens kära vänner!
 
Kände att det var återigen längesedan man tittade in här. Kanske dags för en uppdatering i livet. Men denna gång med desto mindre text - och mer bilder! Brukar trotsallt köra det motsatta, hehe.
 
Annars då? Haft en bra dag på jobbet, trots att jag varit lite trött, jaja fick i alla fall en mjukstart på veckan med lugnt tempo. Då skall man inte klaga. Sedan jag kom hem har jag legat i soffan precis hela kvällen, lagat en pasta och frossat i choklad. Simpel och ordinär måndagskväll. Imorgon väntas Aw på jobbet och sedan skall jag ut på en drink! Tänkte faktiskt skaffa gymkort i veckan också, som jag skjutit på ett tag.. :-)
 
Det blir givetvis skumpafrulle när jag och Erika är lediga samtidigt! Och tidiga drinkar på stan!;)
Drinkar på Miss Von med vänner. Grymma drinkar där förövrigt!
På besök i Värmland du sköna. Då ser vi såklart till att stämma av en brunch och mycket snackis - lite bakis är vi också, om ni undrar varför vi ser ut som vi gör. Men trevligt hade vi ändå :-):-)
 
 
Erika välkomnar hösten med lövänglar
Taxin påväg till halloweenfest (aldrig mer söderfest) inte efter den natten, haha :-)
Är man ensam hemma finner man tid till det mesta. Mys, pyssel och hemmagjordchoklad
Är vi lediga under helgen tar vi en heldagsprommis i stan :)
Provade en kappa från Hugo Boss, som satt som smäck
Lovar er :-)
Fina Stockholm! Att promenera till denna utsikt är underbart!
 
Är det ruggigt ute kan man gå på bio. Erika är laddad för skräckfilm med både glasögon, popcorn och en fruktansvärd pms-drabbad dam bredvid. Vad mer behövs för en fulländad filmkväll?
När jag var hemma blev jag förälskad i min vovve, på nytt <3
Båda är vi ledsna över att behöva lämna varandra, tog en hejdå-bild som tröst <3
Var på 50-års fest för fina Maria!
Vaknade upp hos Erika och fick såklart frulle på sängen av min betjänt
Är det 50-års fest för Maria är såklart fyrverkerier inblandade
Skönt att kunna slappa på en kudde när man är desto mindre pigg
Underbart
En annan halloweenfest
Denna människa <3
Slog shoppingrekord i snabbhet innan hemfärd till Värmland. Köpte ett vinrött armband från Hermes:)
Blir väldigt bortskämd på jobbet med produkter, som ni ser..
Ännu en kväll med vänner o drinkar
Drinken jag fått dille på numera är whiskey sour, tack vare Danne:)
Lördagslunch på favvoresturangen - Riche såklart
Galafest + middag med RP-jobbet
Hade lite värmlänningar på besök en helg - började givetvis kvällen med vin o drinkar på riche:)
Vad mer behövs en söndag om inte en prommis runt djurgården?
Favoriten på jobbet - oxfilepasta avnjutandes i höstsolen. Underbart.
 
 
Trevlig kväll på er. Nu börjar jag bli trött, och tänkte sova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0