TILL ER BLOGGLÄSARE

Haft en liten bloggpaus men nu är jag tillbaka, med en grym uppdatering som aldrig förr.
Var till stan igår med mamma och min bror, skulle hitta ett par skor till Eric. Haha men självklart kommer jag hem med några kassar till mig själv också. Kan visa er vad jag köpte i ett senare inlägg! Jag är hel nöjd, precis vad jag varit ute efter, så skönt att ha det köpt! :D Idag har jag varit i skolan en snabbis, slutade 11:00 så stack hem till Jennifer och myste till en film med varmchoklad, hihi mysigt! typiskt mig och jennifer. Vi gör alltid oboy, det är liksom en självklarhet för oss. Som tur är hittade jag waynes smaksättning i en chokladbutik att köpa, så nu kan jag göra en smaksatt latte och bjuda mina vänner på varje dag istället för överdrivet onyttig oboy. Måste tänka på kroppen! Hur som helst, väntar på att mamma skall bli klar så hon kan köra mig till Angelica. Helt säker på att jag tillbringar natten där också.. väntar en mysig kväll med en underbar kompis. Vi kommer nog planera, se på film och dricka pepsi max.. Haha. Uppdaterar snart. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0