QUALITYTIME PÅ G!

Sådär! Nu är äntligen mitt lilla experiment till tårta klargjord och inne i frysen. Har fått äran att göra en såkallad daimtårta till min lillbrorsa som fyller år imorgon. Nu hoppas jag verkligen att den blir god! Så lång tid som jag ödslat på den. Behöver jag tillägga att 34:ans kök har aldrig någonsin sett värre ut? Skålar, stekpannor, skedar, vispar, slevar och sånt precis överallt! Haha. & snart får jag besök utav min kära vänninna för en ur mysig kväll (hon lär få en chock när hon ser hur det ser ut). Nåja lite damm här och var dör ingen utav! Skall visa henne mitt nyinköpta fynd också, håll tummarna för bra respons. Ha en bra kväll kära medborgare!

qualitytime with this freakin' hot ladie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0