ONSDAG

Nyss kommit hem ifrån stan med mamma. Jag var och tittade och provade massvis med kläder medans mamma var och pratade med prästen. Jag blev på så strålande humör eftersom allt jag provade satt perfekt! Hittade världens snyggaste klänning, kan inte riktigt beskriva den men den var helt underbar. Skall köpa den på Söndag efter jobbet och nästa vecka är det löning vilket kommer innebära en hel del shopping. Blir så jäkla taggad inför sommaren när de får in så snygga kläder! Big love! Som tur är går det mot ljusare tider, it's only get better. Wiho! När jag var färdig på klädesfronten satte jag mig vid Waynes och pluggade en timma till en mycket mumsig latte. Känner mig ganska duktig idag, hur många tjejer är det som sätter sig och pluggar när dem är på en shoppingruna egentligen? Måste ge lite vuxenpoäng angående ansvarsdelen iallafall! Sedan hämtade mamma mig och vi packade ihop resten utav mormors saker. Nu är jag hemma, sitter och diggar till Benjamin Wahlgren.. Haha jag och min barnsliga musik.. Men ungarna är suveräna! Näpp, nu skall jag, mamma och farmor laga tacopaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0