HELLO SATURDAY

Godmorgon på er sötisar!
Inatt har jag sovit så sjukt dåligt, vaknat hela tiden, svettats och bara inte kunnat somna. Jobbigt om inget annat! Nu är jag iallafall uppe med tuppen som tur är. Tittar ut och det är jättefint väder ute, hoppas det är lite varmare också.
Skall leta upp mina favvisar (solglasögon) och bära dem idag.. Det innebär lite vårkänsla, åååh!!
Har även lite to-do grejer att ordna upp idag, såsom bli lite säkrare på fysiken, so:n samt biologin. Städa mitt rum som just nu ser mer än förjävligt ut och bli lite säkrare på fysiken, biologin samt SO:n. & sist men inte minst en film-evening med Jennifer, som då också blir dagens höjdpunkt. Hihi, lika cosy som alltid! Trots det är det en Lördag som heter duga, jag är tonåring och jag är festsugen!! Och som grädde på moset blir jag också bjuden på fest, lite synd att jag skall jobba tidigt imorgon. Men lönen blir trotsallt smarrig när den kommer;)

Eftersom min lilla lillebror fyller tonåring imorgon, så tillgägnar jag en liten bild på dig. Min jobbiga, hemska lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0