Några tänkvärda meningar

Jag själv följer inte så många citat eller måtton. Förutom mitt egna måtto som jag alltid kommer hålla kärt; Allting är möjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. Jag tycker det är riktigt bra och otroligt sant! Det är bara man själv som sätter sina gränser och man kan komma precis vart man vill, bara man kämpar tillräckligt och aldrig ger upp.

Däremot inspireras jag väldigt ofta! (vilket jag tror dem flesta gör) Jag läser många citat, meningar och texter som är inspirerande och tänkvärda och som faktiskt kan ändra min syn på saker och ting. Faktiskt hjälpa! Ibland är man lite trångsynt och bara ser saker på sitt egna sätt, det finns aldrig bara en dörr till någonting.

Här delar jag med mig utav lite bra citat som jag hittat.


''Det finns dem som drömmer sig igenom livet, och det finns dem som gör livet till en dröm''

''When your'e happy and can't fall aslepp becuase the reality are better than your dreams''






''If you don't get hurt, you won't have any stories''
''Destiny is for losers, it's just a stupid excuce, to wait for things to happen, instead of making them happen''
''Lead, don't follow''
''Take every chance, drop every fear''

''Det är alltid för tidigt för att ge upp''




''Allt har sin tid och inget varar föralltid''



Hoppas ni blev nöjda utav det jag hittade! Till och med jag själv började tänka efter.. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0